Denizmom20 Kızım çok hareketli ya sizin bebekleriniz de böyle mi bi dk durmuyo eli ayağı ayrı oynuyo bisiklet sürer gibi kendini geri falan itiyo hiç durmuyor yani normal mi böyle
Denizmom20 Ayazmom1 iyi bare tek değiliz😅 doğduğundan beri sakin sakin durduğunu görmedim hiç hareket etmeden
Aysederindemirbas Benimde öyle canım 3 aylık ne eli ne ayağı durmuyo hele ayakları hep hareketli uyurken bile üstündeki yorganı ayaklarıyla itiyor beşiğin içinde yönünü değiştiriyor 🤷♀️😀