Merhaba hanımlar, henüz 4 günlük taze anneyim ve birçok kadında olduğu gibi benim de göğüs ucum çok küçüktü bebeğim ilk günden beri kavramakta zorlanıyordu özellikle şu son 2 gündür artık kendini de bizi de çok yordu mememi alamayınca çığlık çığlığa oluyordu o kadar şiddetli ağlıyordu ki bugün doktor kontrolümüz vardı bana emzirme için silikon göğüs ucu almamı söyledi takviye olarak da pompa yapmamı biberonla vermemi söyledi bunlar ne kadar çözüm olsa da daha sonrasında meme reddine uzanabilecek anlık çözümler. Ama yavrumun kendini hırpalamasına daha fazla dayanamadığım için almaya karar verdim e-bebeğe gittim reyonda birçok göğüs ucu vardı ama ben kafam o kadar dağınıktı ki gitmişim Mamajoo göğüs ucu çıkartıcı almışım eve geldim ne olduğunu anlayamadım daha sonra baktım denedim ve memeyi tek seferde ucunu çıkartarak minik bir süt damlası getiriyor bebeğim ilk defa tek seferde mememi kabul etti yavrum kaç gündür kendini mahvetti o kadar üzülüyordum ki. Önceden araştırdığımda bu göğüs çıkartıcıyı hiç görmemiştim duymamıştım Allah tarafından yanlışlıkla onu aldım ve o kadar makbule geçti ki… uzun lafın kısası ilk izlenimim çok olumlu benim gibi bilmeyen anneler vardır diye buraya yazmak istedim alıp denemeye değer bir ürün. İnşallah faydası da bugünkü gibi devam eder Allah kimsenin yavrusunu aç bırakmasın yardımcısı olsun 😔🤲🏼