Kızlar merhaba biz dün alerjimiz olduğunu öğrendik ve alerji mamasına başladık ama doktor arada sma da ver dedi ben zaten alerjisi olduğu için götürdüm ve alerji maması yazdırmak istedim bu ne alaka şimdi? Raporda da ayda 8 kutu diyor ama yeteceğini sanmıyorum bunu çocuk doktorundan düzelte bilir miyiz yetmediği zaman , sizlere kaç kutuluk rapor verildi sadece alerji maması içiyorsunuz değil mi ?