Çok çaresizim 7 aydır bitmeyen bir nebze olsun düzelmeyen bir iştahsızlık. Bir kez olsun acıkmayan hep zorla beslenen, idrar bile yapmayan bir bebek. Tükendim ruhum yorgun. Çok şükür sapasağlam hiçbi hastalığı yok hamdolsun rabbime. Her gün dualar ediyorum Allahım nolur bana yardım et. Dayanamıyorum bütün hayatım çocuğumu uyutup yedirmek üzerine kurulmuş gibi yemeden günlerce aç durabilir. Ağlamaktan yazamıyorum kusura bakmayın her şey birbirine girdiyse…