Gamzeuzmay Merhaba bebeğim 30 haftalık dogdu 1 aydır küvezde 25 gün anne sütü yolladım ama şimdi sütüm hiç yok süt yapması için dolu şey denedim ama gelmiyor mama veriyorlar başına böyle bişey gelen var mı kendimi suçluyorum süt veremediğim için
Mys01-01 Gamzeuzmay ben yasadım üzüntüden kesıldı benı hastabeye alıp 1 gece yatırıp sık sık sağdılar ama olmadı olsun cnm sağlıklı olsunda üzülme kurban olduğum mevlam saglıkla kavuştursun sizi bak iki bebegımde mama ile büyüdü
Poyris Gamzeuzmay canım üzülme. Benımkı de 1 hafta kaldı. Orda cok güzel bakılıyor. Ben hiç üzülmemiştim orda kaldığı için. Milyonlarca cocuk var oyle etrafımızda. 2 metre boyu olan bile var. Zaten kım annesi farketmıyolar bile cok kucukler. Annesız kaldı gibi düşünme sakın. Rahatla bence. Seni rahatlatan seyler yap. Sıcak ılık çay iç. Benı cok mutlu ettıgı için onu yapıyorum sık sık. Kendını mutlu et. Ben süt gelsin diye ekstra hiç bişe yapmadım. Gelen gelıyor biraz şans açıkcası. Ben 3 saatte bi her birini15 dk sağıyordum.
Gamzeuzmay Mys01-01 benimde biraz üzüntüden oldu kızımın dogunca down sendromlu olduğunu öğrendim şok oldum üzüldüm biraz ondan oldu bende gittim emzirmek için daha çok küçük olduğu için tutmadı
12338 Gamzeuzmay Ama bebeğin için üzülme onun sana ihtiyacı var dere otu yiyin haşlama yiyin bulgur pilavı hemen yapar süt çay için üzerine olur etkisi çoğu tahin Dior bilmiorm ama umarım olur çok geçmiş olsun🌸
Mys01-01 Gamzeuzmay ben gidemedim üzüntü stres mahvoldum canım onu mevlam sana melegını özel vermiş kurban olduğum mevlamın vardır bır hikmeti 🌸
Gamzeuzmay Mys01-01 ilk öğrendiğimde üzülmüştüm şimdi kızım herşeyim benim nasıl olduğu önemli değil sizin çoçuklarınız hiç mi anne sütü almadı mama sağlıklı felan filan diyorlar ama yok nabıyım sütüm
Mys01-01 Gamzeuzmay ilkin hiç almadı damla alamadı aksıne hiç sorun olmadı mama alması kuvez bebekleri zordur ama kalabalığa sokmazsan cok hiç bişi olmaz doktoruna rsv asısını mutlaka sor yapılıyor yaptır mutlaka mama almak zorunda olan ozel şartta veremeyen cok anne var korkma cnm Buda 3 ay 30 cc aldı hep mama verdım 7 ay olduk bile üzülme mama da araştırılıp sonucta çıktı ben bile mamayla büyümüşüm ilkim lise öğrencisi olacak bu arada hiç sorun olmadı
Gamzeuzmay Mys01-01 inşallah 2 güne felan bende 50cc felan anca gönderiyorum geri hep mama veriyorlar 1 ay gönderdim ama baya bi sorna üzüntüden kesildi şimdi göndermediğim de hep mama
Mys01-01 Gamzeuzmay olsun cnm sen saglıkla kavuşacağın günü düşün mamada alan sütte alan büyüyor üzülme o rsv mutlaka sor cnm emi
Mys01-01 Gamzeuzmay yoğun bakımda kalan erken doğmuş bebeklerde cok sık rastlanan ciger hastalığı suan cok yaygın çıkmadan yapsınlar korunsun kuzucuk cnm
TwinsmomDA Gamzeuzmay ılık duşla masaj yapın bol bol. Yemenize dikkat edin 3 saate bir sağım yapın süt dolsun mümkünse gecede bir kere kalkın dinlenin. hastane tipi sağım Makinesi kiralayın. İnşallah sütünüz kesilmez düşünmeyin kesilir diye.
TwinsmomDA Gamzeuzmay elektirkliden daha iyi. Kiralanabiliyor ama nasıl oluyor bilmiyorum onu hastanenize sorabilirsiniz
tazeanne211121 Gamzeuzmay bestlak damla denediniz mi cok iyi arttırıyor sutu benimde bebeğim kuvezde sutum yok diye hemşire onu aldırdı şükür şimdi iyi geliyor