defmommy Kızlar elimize 80 bin civarı bir para gececek 🌸 acaba altın mı aksak? arabayı mı yükseltsek? Dolar mı alsak ? Bilemedik fikirlerinize ihtiyacım var altın bu saatten sonra düşmez değil mi en azından 1 sene içinde artar mı düşer mi napsak ?
Zekimurendebizigorecekmi defmommy Araba bence olmaz çok yüksek fiyatlar çünkü .. altın olabilir . Dolar çok değişken çünkü
ezogelinn defmommy eşim altın hesabına yatırdı en azından çok çıkarsa hemen satabiliyorsunuz biz o şekilde çok kar ettik
IceLady defmommy dolar derim. Bizde dolar aldık bozdurduk tekrar aldık kâr edıyoruzz. Walla dolar altin altin dolar şiştim artık eşimde kuyumcu sabah aksam borsa bana. saglı sollu geliyorlar artık🤣sürekli kur görmekten psikolojim bozulcak Gece bile uyanıp bakıyoruz
Uzayiko defmommy uzun vadeli düşünüyorsanız altın mantıklı.altın düşmez düşse bile çok az düşüp yine yükselir.
Zekimurendebizigorecekmi defmommy Altın tarihine bakınca keskin düşüşleri olmamış canım ama tabi öyle bir dönemdeyiz ki yarının ne olacağını kestiremez olduk :/