Deletedmom6262 Yarın bebeğim 2 Aylik olucak 1 2 sefer omuzunu kasıp titrediyini gördüm bazende kolları kasılıyor ama tekrar tekrar değil Cocuk doktoruna götürdüm bebeklerde olur diye geçti içim rahat değil başına gelen varmı
Nursena0606 Deletedmom6262 gün içinde bir yere dalıyor mu? Tepkileri nasıl? Sesi veya nesneleri azıcık da olsa takip edebiliyor mu? Anne sütü mü alıyor mama mı?
Nursena0606 Deletedmom6262 Yok öyle değil. İletişim kurarken, mama içerken falan. Göz kırpmadan beklemesi siz seslenince falan İrkilmesi.
Arya29 Çocuklar sırt ustu yattiginda kendini boslukta hissedebiliyor, kucak isteyebiliyor, veya ilgi isteyebiliyor.. ama içinizin rahat etmesi icin cocuk norolojisine goturebilirsiniz, izmirdeyseniz hasan tekgül var, muayenesi pahali ama cok iyi bir doktor
Moonlightttt Deletedmom6262 canım videoya alman lazım evet bebeklerde oluyor odur diyip ilgilenmeyebilir.nşallah normal her bebekte olandır.
Deletedmom6262 Mavisimbenim Evet tşk ederim onu izledim vidyosunu uyurken oluyor o ama uyanikken yaptığı hareket endişelendiriyor
ZeynepSum Deletedmom6262 doktor da sorun yok dediyse evham yapıp yorma kendini bacım.. allah sağlık sıhhat versin