bukaga Kızlar bebeğim anne sütüyle besleniyordu alerji vs derken cok yogun kusardık. şimdi 8 aylık olmak üzereyiz ek gıdadan beri baya azaldı ama yine de üst üste süt içince gaz cıkarırken kusuyor başına gelen var mı ?