eylusko_ yaa bebeğim sürekli kusuyor . çok kusan bi bebek kilo alımı çok iyi masallah ama çok kusuyor ağız dolusu kusuyor hatta bazen . bu aylarda olan bisey mi ? ne yapmam lazım.
eilik eylusko_ Fazla sütü de kusuyor olabilir. Reflü de olabilir. Başı hafif yüksek olsun, yatırırken yan yatırın. Benim bebeğimde çok kusuyordu. Doktor bunları önermişti 😊
eylusko_ Woody 1 kere gittik şuana kadar doktora çok huysuzdu uyumuyordu onu sormayı unutmuştum. 3. ayda tekrar gideceğiz
eylusko_ eilik benve sütün tamamını kusuyor 🍼🤣 reflu çok tehlikeli bisey mi ? ve geçiyor mu zamanla ?
eilik eylusko_ Yo tehkileli değil yani midede olan besin mide kapakçığı açık kalınca geri ağza doğru geliyor buna reflü diyorlar. Büyüdükçe düzeliyor. O yüzden başı hafif dik yatırırsanız bişeycik olmaz, hem kussa da boğazına kaçmaz 😊