Bebeğim 3 aylık olacak 10 gündür gündüzleri emziremiyorum kıyamet koparıyor denk gelirse tutuyor 2dk Bİberonda istemiyor diliyle itikliyir gece emiyor ama bı sikıntı yok gündüz böyle annemde büyüdüğü için çok çabuk acikmiyodur zorlama aç olsa emer zaten diyo ama arada kaldım pazartesi kontrolümuz var doktorada sorucam bu konuyu benim gibi olan varmı aranızda merak ediyorum bebeği