Yasoolin Başka yerdesiniz yerini yadırgamıştır. Bizler bile başka bir eve giderken evimizi, kendi yuvamızı özlüyoruz bebek de insan onun da duyguları var. Bulunduğunuz ortam aşırı sıcak, soğuk, havasız olabilir. Atak dönemi olabilir, gazı, sancısı olabilir. Hiç bir bebek durduk yere ağlamaz. Hoşnutsuzluklarını ağlamakla dile getiriyorlar napsın annesi. Siz de gerilirseniz daha fazla gerilir. Sakin olun, öpün, masaj yapın alın havaya çıkın kendine gelir 😊