Kızlar kızım 18 aylıkken eğitim kurumuna başladık silik otizm dendi ama teşhis konmadı şuan 2.5 yaşında ve otizmi yenmek üzereyiz. eğitim kurumumuz izmirin en iyi eğitim kurumlarından ama malesef ki raporumuz olmadığı için çok ama çok yüksek paralar ödüyoruz. Ve artık eğitim masraflarına yetişemez olduk rapor çıkartma kararı aldık. Tek korkum şu bu rapor kızım eğitimden mezun olup normal bir birey olduğunda bu rapor ilerleyen yıllarda eğitim hayatında iş hayatında karşısına çıkarmı ? Yani rapor siciline işler mi ? Bilen varsa lütfen bilgilendirsin..