BalAnne1 ilk once memesiz uyutmaya alıştır. ben 18 ayı geçince bırakmaya karar verdim memeyi tamamen. ilk bir hafta geceyi kestim 2. hafta gündüzü de bitrdim. ilk aksam memesiz bir şekilde oyalayrak 1.42 dk da uyuttum. son 40 dk agladı artık yoruldu uyudj. gece kalktı agladı. ikinci gece deliksiz uydu. 3 gece kalktı gene ama cok aglamadı. snraki günler uyandı ama aglamadan dondurdum uykuya. biraz sabır istiyor ama sonucu güzel oluyor. çok sükür bebegm simdi bazen bir kere bazen hiç kalkmaz… 😇masallah diyeyim