Kızlar ben hatırlayamadım ama 1 yıl önce bi zayıflama çayı sipariş etmişim almamışım. Bugün sözde avukat aradı işte sebepsiz almadığınız için dava açılacak dedi sonra da kargoyu yollasınlar alın beğenmezseniz iade edin paranız size geri gelir dedi. Saçmalık bu almıyorm kardeşim 1 yıl Sonra mı aklınıza geldi madem varsa öyle bi şeu dedim kapattım. Adıma açılan herhangi bi dava yok sizce bi sorun olur mu