Wolverine Tcolak en kısa sürede doktora götürüp kontrole göre ilaç kullanmanızı öneririm. Çünkü rsv diye bir virüs var ve şuan bebeklerde çok yaygin. Neredeyse tüm bebisler hasta. İlerlemeden önlem alınır çok gecmis olsun.