Merhaba arkadaşlar,
Göğüs ucum hiç olmadığı için slikon uç ile emziriyorum en başından beri. İlk doğduğunda falan hemşireler tutturmaya çalıştı ama kesinlikle ucu olmayan memeyi tutmadı.(ablamın memesinin ucu vardı. O denedi onu tuttu)
Bebeğimin kilo alımı yavaşmış. Doktor silikon meme ucundan olduğunu söyledi. Silikon meme ucu kullanan herkesin çocuğunun kilo alımı mı yavaş onu merak ediyorum. ( sütüm gayet iyi)