Geçenlerde bir post görmüştüm astım hastaları için aktardan alınan bir ottu galiba onu ocakta kavurup dumanını pamuğa çektirip sırta ve göğüse konuluyor diye ama otun adını unuttum bilen varsa yazabilir mi bir tanıdığım 3 yaşında Çocuk için önemli lütfen🙏