İlk tadım olarak başlıyoruz. Sebze ile başlamamı tavsiye etti doktorum. (Biber, bamya,bakla,patlıcan hariç) mesela kabak 1.gün 1 çay kaşığı 2.gün tatlı kaşığı 3.gün daha fazla.. sonraki gün yine kabak istediği kadar ama yanına 1 çay kaşığı farklı bi sebze her yeni sebze 3 gün deneyerek . Denediklerinle çorba yapabilirsin irmik kullanarak gibi. Sebze bittikten sonra meyveye geçmemi söylemişti. O da 8. Ay bulmuştu. 7.ayda kıymalı sebze yemekleri yapabilirsin. 8.ayda bakliyat meyve parça et , balık, tavuk. 10. Ayda çerezlere başlayabilirsin demişti . Sağlıkla büyüsün inş :)