kirmizibasliklikiz_ Merhaba sevgili anneler 🌸mama sandalyesi alacagim ama ne alacağımı bilemiyorum. E bebekte baby plus mama sandalyesini kullanan var mi ? Masa sandalye olarakta ayrılıyormus.. nasil kullanisli mi kucuk mu ideal mi cocuk icin guvenilir mi
Mavilihaniim Merhaba canım ben kullanıyorum gayet memnunum kızım çok mama sandalyesinde vakit geçirmedi sevmedi ama şuan ayırdık sandalye masa olarak çok seviyor yemeğini yiyo resim yapıyo oyuj hamur oynuyo yani gayet kullanışlı bence 🧡
kirmizibasliklikiz_ Mavilihaniim yaa sevindim küçük falan degil demi rahat sığıyor.. birde yastigi ince sanirim ekstra yastik aldiniz mi 😊
Mavilihaniim Evet kendi minderi ince geldi biz Yine ebebekten masa sandalyesi minderi almıştık minderi koyunca oturma alanı biraz daha daralıyor ama zaten minnoşlarımız da küçük oldukları için sıkıntı olmuyor 🥰