Maviii555 31 aylık kızım yemez içmez. Bütün tahlillerini defalarca yaptırdım, neler neler denedim. Vitaminler iştah açıcılar. Yok. Yemediği için minyon benim kızımda, genetik de var tabiki eşim de ben de öyle boylu poslu insanlar değiliz tabii. Canları sağolsun tüm evlatların, sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil diyorum artık :)