Merhaba,
Oğlum (2.5 yaş) ağzının üzerine kötü düştü ve ön dişlerinden biri sallanıyor. Doktor tekrar saglamlasmaz, yumusak beslenmesi gerek, apse yaparsa çekeriz, yapmazsa 4-5 yaşına kadar bu şekilde devam etmemiz gerek dedi. Oğlum yemeğe aşık bir çocuk. İsiramayacak olmasi beni uzuyor. Benzer bir durumla karsilasan var mi 😔