1bal1badem Kizlar bebeğim 7 günlük dün göbek bağı düştü ama hafif akıntı oluyor dün doktota götürdüm olabilir demişti ama korkuyor insan sizdede dustukten sonra biraz akıntı oldumu yoksa tamamem kupkurumu kaldı ???
Denizcimmm 1bal1badem kanama hafifte olsa olabikir. Ama çok uzun süre olursa ve çok fazla kansrsa hemen Dr a götür. Ha birde az kanıyor olabikir. Koku yaoarsa da Dr gidin lütfen enfeksiyon kalabilir.gecmis olsun şimdiden.
Pelopel 1bal1badem akıntıdan kstınız kansa birkaç gün kanamıştı sızıntı şeklinde sonra batikon sürdüm kurudu geçti ama iltihap gibiyse enfeksiyon kapmış olabilir bir doktora daha götürün o önemli oluyor. Kan durmazsa da götürün o da önemli
Chocoletebitter 1bal1badem kızımın 12 günlükken düştü, az akıntı oldu ağladığında 4 5 kere de kanama oldu ama öyle şırıl şırıl değil yani göbek deliği içinde küçük noktalama oluşuyordu. dr götürdüm mümkün mertebe ağlatma dedi e bu bebek ağlıyor ama 🙄