Kızlar 4 ay 10 günlük bir bebeğim var emziriyorum, emzirdikteb sonra gözüm delinmişcesine tatlıya abanmış bir şekilde buluyorum kendimi şuan resmen doğum yaptığım kilodayım acil kilo vermem lazım psikolojim bozulacak tamam daha tatlı yemek yok diyorum ertesi gün yine aynı Malum hava soğuk her gün de yürüyüşe gidemiyorum bebekle😔 diyetisyene gideniniz var mı süt etkilenir diye korkuyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var