Kızlar aranızdan bu mamayı bilen yada kullanan var mı?
Eşimin işinden dolayı doğuda yaşıyoruz bugün bir arkadaşım bana bu mamayı gösterdi aynı aptamil dedi ama irandan geldiği için sadece kutusu değişik dedi ben de aptamil mama kullanıyorum kızımda ama burada aldığım aptamil 1 numara 95 tlyken bu irandan gelen aptamil 40 TL kafam karıştı bileniniz var mı bu mamayı 