Arkadaşlar çocuğum 4-5 gün boyunca 40,5 larda ateşlendi artık acil kapılarında sabahlar olduk. Sonra böyle olmayacak diyip özel prof bir doktor buldum 6. Hastalığa yakalanmış bebeğiniz dedi. Kızamık gibi oldu her yeri geçme evresindeymis ama oğlum sanki eskisi gibi değil hiç hali yok oyun oynanıyor kucağımda melul oturuyo uyuyakaliyo yemek yemiyo halsiz yürürken sekteleyio düşüyor. 13 aylık daha. Geçiren varsa tavsiye verirse sevinirim gözünün feri kaçtı