Göğüs ucum olmadığı için hastanede almam gerektiği söylendi aldık başladık ama bebeğimle iletişimim için aradan kaldırmak istiyorum. Çok daha büyüyüp iyice alışmadan 13 günlüğüz henüz. Ucu çıkarttığımda bi kez çekip bırakıp ağlama krizine giriyor silikon ucu verene kadar ağlıyor. Var mı önerisi olan??