Merhaba anneler bugün doktor kontrolünümuz vardı baş çevresi normal dedi ama bıngıldak normalde çocuk olur dedi ama sizin biraz daha çocuk dedi açık yani nörolojiye sevk etti başına böyle birsy gelen var mı çok huzursum sabahtan beri hiç keyfim yok tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız
Bebeğim 6 aylık