Merhaba güzel anneler 🌻
Bebeğim 8 aylık ve yumuşak damak yarığı var. Ameliyat olacak 9. Ayda dediler ve İşitme testi istediler. Pamukkale üniversitesinde 25 Mart’a randevu veriyorlar bu sefer de bebeğim 1 yaşını doldurmuş olacak. Bu sorunu yaşayanlar ve bera işitme testini yaptırmış olanlar nerede yaptırdınız acaba hemen sıra verdiler mi? Nereye olsa gidicez artık ama yakın bir yer olsa daha iyi bebeğimiz için. Cevaplarsanız çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻