Hsyh Bebeğim 20 aylık ve gün içindr çok fazla kaka yapıyor 6 kereye falan çıkıyor normalmi acaba yoksa bi hastaneye gözükmelimiyim
Sleepwalker Hsyh Bizimki de 10 aylik 5 6 defa surekli kaka yapıyor benimde aklima takildi doktor bana ishal olmadigi surece normalmis bagirsaklari iyi çalışıyor demisti
pandemibebegi Hsyh Benimki de 1 yaşında günde 4 5 kere yapıyor. Bazen tam bitiremediği için az az yapıyor ama bazen de dolu dolu yapıyor . Çok yiyor galiba ondan oluyor
Deletedmom896 Hsyh 20 aylık benim kızda 3 oluyor günlük bence normal sulu ishal değilse muhtemelen taksit taksit yapıyorlar
Hsyh Zehrabaysan çok fazla değil 3 öğün veriyorum yediği kadar hatta bazen yemeden bile kalkıyor ona rağmen yapıyor
Hsyh pandemibebegi evet bizde öyle az yapıyor bazen çok ama şöyleki kahvaltıdan sınra 2 defa yapıyor öncede 1 defa yapıyor açkende yaptığı için aklıma takıldı
Sleepwalker Hsyh Korkma canim normal o zaman bizimkide ishal degil normal kaka yapıyor senin bebeğinin de bagirsaklari iyi calisiyor demekki
Ayazveatlasanne Hsyh bebeğiniz bağırsak florası öyle calisiyo olabilir ama yinede bir uzmana danışmanız da fayda olabilir aklınızda kalmasından sa yada sağlık ocaginizdaki ebe hemşireyi arayıp sorabilirsiniz