Doktora götürdük 1 yaş 1 aylık hiçbir değerinde sıkıntı görülmüyor, gündüz devamlı huysuz geceleri ise sanki birileri korkutuyor gibi sıçrayıp sıkıntılanıyor bacakları bi tuhaf geriliyor hiç anlamıyorum 🤦🏻♀️ Sabahlara kadar ayağımda sallıyorum devamlı aglıyor hiç durmadan.. Son çare artık hacıya hocaya götüreceğim ama devrimizde her türlü hacı hoca var artık o yüzden para talep etmeden işini Allah rızası iÇin yapan bir hocaya götürmek istiyorum belki yargılayacaksınız ama başka çarem kalmadı memleketinizde varmı öyle bildiğiniz şahit olduğunuz birileri gerçekten fayda gören oldu mu şehir şehir gezmeye de razıyım artık gerçekten hayatımdan soğumuş duruma geldim bu kadar da olmaz diyorum hergün 😣😣😣