3MelekAnnesi3 3 ay önce dogum yaptım kadın dogumcu kansızlıgım oldugu için igne ve sprial önermedi 1 bucuk aydır hap kullanıyordum gecen ay adetim 15 gün sürdü bu ay takvime Bi baktım 1 gün gecikti yazıyor sizce gecen ay 15 gün oldugum için mi gecikti günüm yoksa hamilelik olur mu hap+geri cekilme ile korunuyoduk esime test aldım dedim sacmalama 3 5 gün gecsin bakalım o zaman alırsın dedi ama ben kafayı yicem düşünmekten zaten 20 aylık ve 3 aylık ogullarım sezeryan dogum yaptım hamileysem napcam ben 😔😔
Duyguss21 3MelekAnnesi3 kuzum korkma sende bilirsin ki doğum sonu böyle duzensizlikler çok normal üstelik hap vs kullanıyodum hamile olduğunu hiç düşünmüyorum sadece insan bebisi küçük olunca endişe ediyor ama buna rağmen de olursan rabbimden gelene hamdolsun demek düşer sen içini ferah tut
hunilimomm 3MelekAnnesi3 yeni doğum yapmışsın bir de uzun sürmüş geçen ay adetin benim de bi ara 10 gün gecikip 11 gün adetimin olduğu oluyordu uzun süren adetler gecikiyor takvim de son adetitin bitiminden saymalısın
birkizannesi_ Bacım testlerde bile yanılma payı oluyorsun biz burdan nerene bakıpta hamilesin veya değilsin diyebiliriz ? Kan ver öğren
3MelekAnnesi3 birkizannesi_ iyi misiniz? Hamile miyim değil miyim diye sormuyorum yazdıgımı nasıl okuyosuz Sordugum sey böyle bişey basına gelen var mıdır ihtimal olabilir mi hap kullanıp basılan gelen var mı ama yok illa linc edeceksiniz yaa bos bos konusursunuz
birkizannesi_ 3MelekAnnesi3 siz iyi misiniz ? Saldıracak yer arıyorsunuz😒 hamileysem napıcam ben diyorsunuz biz ne yapalım o zaman ? Gidin test verin 👋🏿👋🏿
3MelekAnnesi3 hunilimomm sanırım takvim normal adet günlerime göre hesapladı demi cnm ben son günden hesaplayım dogru anladım demi
Hayris 3MelekAnnesi3 zannetmiyorum ya hamile oldugunuzu o hap bnde sürekli lekelenme yapmıştı büyük ihtimal haptan öyle olmuştur
Atesalp 3MelekAnnesi3 sanmıyorum hamile olduğunuz, hap koruyor. 1 gun gecikme normalde de olur ki siz dogum yaptınız yeni adet görüyorsunuz düzene girmesi zaman alir. Bnm 2. Adetim 10 gun gecikti biraz korku olmustu 😅
3MelekAnnesi3 Atesalp teşekkür ederim insallah öyle olur büyük oglumda hiç yasamadım dogum sonrası düzensizlik bide adetim hiç sasmazdı o yüzden korktum
DefneNil_ 3MelekAnnesi3 doğumdan sonra adet düzensizlikleri çok normal canım ama sen şüpheliysen test yaptır. Bu tarz soruların cevabunı burda bulman çok zor