birbebekannesi33 Kızlar altt iki dişimız cıkmıstı ustten beklerken ust iki diş in yanındaki yan kesici dişleri cıkıyor sanırsam neden boyle oldu basına gelen var mı telaslandım bir soruna mı isaret bu [url=https://www.hizliresim.com/ehumehu][img]https://i.hizliresim.com/ehumehu.jpg[/img][/url]
ikiKudurukAnnesi birbebekannesi33 telaşlanmanızı gerekyirecek bir şry yok her bebek aynı sıra ile çıkarmaz dişlerini normal
Ozlemfidan birbebekannesi33 Bizimkiler de oyle cikti canim. Hic bir sorun da olmadi . Sırasıyla cikacak diye bir kural yok ☺️
Wolverine birbebekannesi33 Diş çıkarmanın bir sırası yok ki, genel bir düzen var ama her bebek onduzene uymuyor bu da bir sorun değil zaten.
birbebekannesi33 Ozlemfidan peki cnm bu kopek disi mi oluyor yoksa kopek düsünden bir onceki diş mi yani iki ön diş cıkar ya onun yanındaki diş mi yoksa bir yanındaki diş mi sence yeri
tavsancikinannisi birbebekannesi33 internete göre şauan 3 aylık ömrüm kaldı benim😀😀😀 öyle şey mi olurmuş yahu her bebek farklıdır bizde de dişler sırasıyla çıkmadı
Cancansmom birbebekannesi33 yakin cevremde hic kimsenin cocugunda belli bir siraya rastlamadim, hic biri henüz otizm değil çok sukur.
3MelekAnnesi3 birbebekannesi33 bizimde öyle cıktı Önce alt ön cıktı sonra üst yan kesici cıktı sonra ortalar cıktı suan 20 aylık hepsi sıralı her bebegin sıralı cıkcak diye bişey yok korkma
Dnz-kbr birbebekannesi33 ya Allah bu intwrneti bildiği gibi yapsın artık ya disle otizmn ne alakası var valla artık paranoyak olduk bu İnternet yüzünden 🤦🏻♀️
cemreninnannesii birbebekannesi33 kızımın da önce alt 4 tane dişi çıktı sonra iki üst çıktı hepsi sırala çıkmıyor