Asilbebis Annebebek58 ben Sma kullanıyodum bi kere bebelac oldum kokusu bi tuhaftı sonra tadına baktım ekşimiş gibiydi her yere şikayet ettik hatta uygulamadan sipariş etmiştik onlarda ücreti geri yolladılar ama ne çare olan oldu
Ekvatoral Annebebek58 ben bebelac gold nutricare kullanıyorum. Memnunuz. Tek sıkıntımız tam homojenize olmamasıydı. Çok sıcak yaptığınızda öyle oluyor. Normal ısıda yapınca sıkıntı yaşamadık
umay2111 Annebebek58 ben kullaniyorm daha once sma aptamil kullandim en cok bebelactan memnun kaldim gaz kabizlik vs yapmadi tadi kokusuda normal
ikicocukcokcocuk Ben Bebelac Gold 1 kullanıyorum Aptamil hipp gaz kabızlık yaptığı için geçmiştik gayet memnunuz ama fazla doyurucu olmuyor