5 bucuk aylık bebeğim var. Sol göğüs ucumda yara vardı. Bu gece de göğsüm ağrıyordu sabah kalktım daha çok ağrıyordu. Göğsüm dolu ama ucunu sıkınca süt çıkmıyordu. Duş aldım masaj yaptım bebeğimi emzirdim sağdım derken süt çıktı olabildiğince emzirmeye çalıştım ama şimdi hala sol göğsümde sızlama ve acı var göğsümü sıkınca baya acıyor sağ göğsümü sıkınca acı yok. Bu mastit mi acaba ne yapabilirim