smeyyed bir şey olmaz çıkın. Bebek arabanız varsa içinde uyur bebek, bi de emzirme örtüsü alırsınız veya mama veriyorsanız yannıza mama alın. Ben 40 ı dolmadan cıktım. Açık hava bebeklere iyi geliyor. DurmaZsa geri dönersiniz ama durmaz nasılsa diye kendinizi eve hapsetmeyin depresyona girersiniz, cocuk yapmak hayatın sonu gibi algılanmamalı, sizin de sosyalleşmeye hava almaya ihtiyacınız var. Mutlu anne mutlu bebek💜