YagmurunAnnesi Mutlu huzurlu bayramlar Anneler 🤗 kızım 1 yaşına girecek akıtmayan BİBERON hangisini tavsiye ediyorsunuz. Genel olarak su için kullanıcam. Bir de arada süt vermek için.
AhmetAlanya YagmurunAnnesi kesınlıklee de browns 9 aydır kullanıyorum hatta buyuk bıyuna gectık damla akıtma yok
Mel-sin Philips Aventin ürünlerini kullandım hep bir gram akmadı. Şimdi yine Aventin Aylığını aldım. Kızım çok seviyor. Alıştırma bardağı diye geçiyor