MevaninMelegi Merhaba çarşamba günü covid testim pozitif çıktı 😞 kızım çok olmasada gün içinde ve gece emiyor emzirmemde bi sıkıntı olurmu aynı durumu yaşayan vardır mutlaka yardımcı olurmusunuz
Ozgdfn MevaninMelegi geçmiş olsun bizde bir ay önce atlattık maske takıp bol bol emzirmeye devam edebilirsiniz bir sorun olmaz. İlaç getiren kişi o şekilde söylemişti birde kızımın doktoruda öyle demişti.