Gizemisss Kızlar ben gaz damlasını aldım ama herkes şurubu daha etkili yazmış. Gaz damlasından fayda gördünüzmü? Günde kaç kere veriyorsunuz ?
s_enil_ay Gizemisss ben de su an gaz damlasini kullaniyorum. Eczaci arkadasim icerik olarak damla daha etkili diyor. Ama damla benim bebegimde ise yaramadi. Surubunu deneyecegim.
s_enil_ay Gizemisss bu forumda bir konuda gecmisti. Bana bir kullanci gunde 4 kez 15 ml demisti. Ben vermedim ama henuz
Tiredmother Gizemisss sab simplex ve nurse harveys ikisini kullandık bizde bir tek bunlar etkisini gösterdi