Merhaba anneler 12 gün önce normal doğum yaptım alttan 10 tane dikişim var dikişlerim hala iyileşmedi. Son bir kaç gündür kanamam çok kötü kokulu normalde 10 gündür normal adet gibi arada parça gelse de normal kanamaydı son günlerde sarı iltihaplı ve çok çok kötü kokulu kanamam var dikişlerime baktım Onlar temiz. Acaba enfeksiyon mu kaptım neden bu şekilde kanamam oluyor bilen var mı