6 aydır ara ara midem agrıyordu iki üc gün sürüyordu. Son iki haftadır hiç geçmeyince acile gittim. İdrar kan yapıldı temiz. İlaclı tomografi çekildi oda temiz. Doktor mutlaka ya bi endoskopi yada kolonoskopi çektir dedi. Bide ac karnına bi mide ilacı bide mide koruyucu verdi. İki gündür kullanıyorum düzenli ama geçmiyor. Sanki taş oturmuş mideme. yemek yedikten sonra karnım 9 aylık gibi şişiyor ve agrıyor deliricem artik. Yaşayan varmı bu durumu? Ne olabilir bu sıkıntı 😥😥