Habibeasel16 Güzel anneler 3 aylığız ama prematüre doğduk bebeğim çok huzursuz sabahtan beri 3 mama içişi5 saat arayla 60 cc anca içiyor içmek bile istemiyor biberon ucunu gevişliyor çok sinir oluyor başına gelen varsa yardımcı olur musunuz