Merhaba,
11,5 aylık kızımı ishal ve kusma şikayetleriyle hastaneye götürdük. Kaka tahlili yapıldı. Adenovirüsleri var dedi doktorumuz. Ara ara ateşi oluyor. Mamasına karışma ishal tozlarından verdi. Bir de kusma için şurup verdi. Böyle bir rahatsızlık geçiren bebeklerimiz oldu mu? Neler yaptınız tecrübeli anneler yazarsa sevinirim. 😔