Merhaba anneler 15 aylık oglum var yanından ayrılınca odadan çıktığımı görünce direk aglamaya başlıyor yanındayım bu sefwr kucagımda oturmak için aglıyor wc ye gisiyorum kapının arkasınsa perişan bi şekilde içlenmiş olarak aglıyor napıcagımı şaşırdım yani sabah tan akşama kadar aglıyor piskolojık olarak çok kotu oldum bunalıma giricem artık akıl verın bana anneler