Merhabalar oğlum 7 aylık şuan 6.aya girdiğimizde beri sürekli hasta sürekli bitmeyen nezle öksürük ve hırıltı var evden hiç cikmamama rağmen sürekli grip olup ciğerlerine kadar iniyor her doktora goturdugumuzde direk antibiyotik veriyorlar 2 Ayda 4 antibiyotik bitirdik şimdi yine aynı oldu yine götürsem antibiyotik verecekler diye goturemiyorum sizce neler yapmam lazım bir öneriniz varmı neden hastalanıyor olabilir