Merhaba güzel anneler. Kızım 19 aylık , 5 aylıktan bu yana çalışıyorum kız kardeşim bakıyor ama artık mezub oldu çalışmak mesleğini yapmak istiyor çok haklı olarak. Kariyerine engel olmak istemiyorum daha fazla. Benden harçlık alıyordu onuda zorla veriyorum istemiyor. İşimden memnunum zaten çalışmak zorundayım. Arkadaşımın çocuğunu verdiği bir kreş var çok memnun. Şubattan sonra alabiliriz demişler kızım için. Sorun şuki çok küçük diye çok üzülüyorum. Baktıracak başka hiç kimsem yok , kreş tek seçeneğim. Böyle küçük yaşta kreşe verip memnun olan anneler var mı?? Teşekkürler.