Pamugun_annesi hıc korkmayın kızım da da vardı hatta 2 aylıkken hemen kestiler anestezi dahi uygulamadan tabı ayı küçük dıye uygulanmadı 6 aylık bebege uygulansa da ufak bir şey 20 saniye sürmedi kan deseniz cok ama cok cok azdı hemen de gectı inanın bebekler bıle rahat edıyo yemesi emmesı herseyı fark edıyo ve cok rahat ediyorlar