Merhaba anneler
Pazartesi itibariyle covit olduğumu öğrendim genel durumum grip gibi devam ediyor hatta iyileşmeye bile başladım sadece korona belirtilerinden bende koku gitti o kadar. Grip zannediyordum kendimi yine de geriyse bile bebeğe bulaşmasın diye maskemi taktım hep öyle gezdim tedbir amaçlı test yaptırmıştım pozitif olduğumu öğrendiğim günden bi gün sonra koku gitti neyse çok uzattım sanırım
7 aylık bebeğim var 2 gün ateşledi geçti şimdi de ara ara öksürüyor ve hapşırıyor. Bebekte korona olduğunu nasıl anlaşılıyor dr götürmek gerekiyor mu test yapıyorlar mı yardım eder misiniz?