Haticeee34 Merhabalar arkadaşlar..Doğum yapalı 29 gün oldu..ama çocuk parası için başvuru yapamadık henüz.Basvuru için belli bir süresi var mı bilenler aydilatirsa sevinirim.Birde annenin başvurması şart mı ? Eşim başvurabilir mi ?
Toprak_2019 Haticeee34 sen gidip başvuru yapıyorsun canım form dolduruyosun bir ay içinde paran yatiyo senin hesabına ptt ye ama sadece sen alabiliyosun esine vermiyorlar