ikibabybirmom Kızlar bebeğim 6 ay 12 günlük son bı kaç gündür daha az idrar yapıyor bezleri dolu olmuyor ve sanki biraz koku var gbi , su iciriyorum bu arada sizce enfeksiyon belirtisi mi doktora gitmeliyim ?
Paramedikk_ ikibabybirmom canım enfeksiyon da olabilir ama bana daha çok su kaybetmiş gibi geldi bol bol su verin
elmadilimim ikibabybirmom idrar yolu enfeksiyonu olabilir koku da varsa hemen götür bekletme ağrısı çok olur ve tehlikeli hastalık böbrekler hasar görür
Ogullarinaasikanne ikibabybirmom enfeksiyon olabilir kokulu ise idrari mutlaka gidip baktirin doktora. Birde su alımı az mi acaba ? Öyleyse artirin birAz
Gokcenada ikibabybirmom merhaba benim de 8 aylık kızım var dönem dönem benim sütümde azalma olduğu zamanlarda kızımın idrar sayısı ve miktarı azalıyor kokulu koyu idrar yapıyor doktoruma bunun için 2 kez başvurdum enfeksiyon da olabilir tahlil ver demişti ama ben kendi gözlemlerim sayesinde fark ettim hala regl dönemlerim de sütüm azaldığın da kızımın idrarı bu şekilde oluyor eğer sağma şansınız varsa her emzirme sonrası sağım yapıp takviye verin yada formül süt kullanıyorsanız 😊🙏
ikibabybirmom Paramedikk_ veriyorum ama az mı geliyor acaba zor iciriyorum bide günde iki defa iciriyorum toplam 60 ml içiyor neredeyse sence az mı
ikibabybirmom Ogullarinaasikanne günde iki defa iciriyorum sabah akşam olarak. 60 ml içiyor biberonla yani sabah 30 akşam 30 ml az mı acaba
Ogullarinaasikanne ikibabybirmom yani ölçü olarak hic bilmiyorum tatlım ben. Bence koku var ise mutlaka gidin doktora ihmal etmeyin
ikibabybirmom Gokcenada bunu hiç düşünmemiştim ama ne bileyim sanki sütüm hala eskisi gbi yani doluyor goguslerim hissediyorum ama bı sağma yapmak lazım onada makina gerek sanırım dimi
Gokcenada ikibabybirmom evet makina lazım yada pompa ama siz sütünüzün olduğundan eminseniz ve bebeğinizin emmesinde azalma yutkunmasından vs. sütünüz varsa gerek yok benim gerçekten sütüm azalıyor artık ve sağmak arttırıyor bir bakın eğer yeteri kadar sıvı aldığından eminseniz ve devam ediyorsa enfeksiyon olabilir doktora başvurun 🌸
ikibabybirmom Gokcenada yani bilmiyorum ama emdikten sonra kusuyor hatta çıkarıyor birazını göğsümü kendi bırakıyor bide doydugunda. En iyisi bı doktora gitmek sanırım çok teşekkür ederim 😊