Yaşamın ilk 1 yılı mı daha zor yoksa 1-2 yaş arası mı yoksa 2den sonra iyice mi kuduruyorlar. Benim kızım 13 aylık ve bana ilk 1 yıl çok zor geldi bundan sonra biraz daha rahatlar mıyım? Hiç değilse yürüyüp derdini anlatabilecek kadar konuşması çoğu şeyi değiştirir diye düşünüyorum size hangi aylar daha rahat geliyor?